Welcome, Guest.

Author Topic: aim bots  (Read 41 times)

Offline flameiscool1

  • Leacher
  • Posts: 9
    • View Profile
  • United States
aim bots
« on: June 17, 2018, 05:54:18 pm »
i know that this is a cheat website but i do like aimboting when i can. some people want to make it bad for people and spam it making games no fun

Offline ELIETSPARTAN

  • Leacher
  • Posts: 1
    • View Profile
  • United States
Re: aim bots
« Reply #1 on: June 17, 2018, 11:36:00 pm »
i completely understand there should be a limit to the amount of aimbot people should use but again its just for fun

Offline NoJaS

  • Leacher
  • Posts: 8
    • View Profile
  • France
Re: aim bots
« Reply #2 on: June 18, 2018, 07:43:31 am »
Im already using cheats, but it's from playing for fun, i think :). Because i just want to share good time to friend, and not tryharding my aim or somthing like that

Offline JoshBright

  • Noob Poster
  • *
  • Posts: 11
  • swu girls ?
    • View Profile
  • France
Re: aim bots
« Reply #3 on: June 18, 2018, 08:32:04 am »
Yeah I hate trolls, It ruiin the gameplay And it  is really anoying when somebody start trolling while aimboting
JOSHTHEBOSS

Offline red_green

  • Leacher
  • Posts: 8
    • View Profile
  • United States
Re: aim bots
« Reply #4 on: June 19, 2018, 10:20:52 am »
I agree with your choice of words and think that aimbot should not be abused but in a certain tense; used fairly

Offline moonman

  • Noob Poster
  • *
  • Posts: 10
    • View Profile
  • Poland
Re: aim bots
« Reply #5 on: June 20, 2018, 03:18:55 pm »
nerds aimbotting can't be fair it would literally be against the point of it existing. aimbotting should be used well to fucking kill everyone on the server while yelling in voicechat

Offline godoftopo

  • Leacher
  • Posts: 6
    • View Profile
  • United States
Re: aim bots
« Reply #6 on: June 20, 2018, 06:52:14 pm »
Id use aimbot to mess with kids that are really annoying and if i join a military rp server. but sometimes it gets really boring owning kids

Offline FagBag123

  • Leacher
  • Posts: 7
    • View Profile
  • United States
Re: aim bots
« Reply #7 on: June 21, 2018, 02:46:52 pm »
It's sorta fun 1v1ing people who also have hacks lol.
-PopSmarf

Offline tysalot

  • Leacher
  • Posts: 7
    • View Profile
  • United States
Re: aim bots
« Reply #8 on: June 22, 2018, 01:36:04 am »
cheating is not always about being toxic, i've had many games where cheating made it a more enjoyable experience for everyone

Offline BaranXN1

  • Leacher
  • Posts: 2
    • View Profile
  • Turkey
Re: aim bots
« Reply #9 on: June 22, 2018, 06:53:10 pm »
I agree with your choice of words and think that aimbot should not be abused but in a certain tense; used fairly
Man ı need hack please 1!

Offline cyber

  • Leacher
  • Posts: 1
    • View Profile
  • Canada
Re: aim bots
« Reply #10 on: June 22, 2018, 09:25:35 pm »
True, but i think it's fine playing legit but when someone's raging it's annoying.

Offline BlueJayFrosty

  • Noob Poster
  • *
  • Posts: 10
    • View Profile
  • United States
Re: aim bots
« Reply #11 on: July 03, 2018, 01:57:25 am »
aimbot is not for everyone lol some like to abuse it some like to have fun but me i just use it when someone starts using hacks i just pop sum big packets on and mowe down the hacker

Offline Benny2Punkt0

  • Noob Poster
  • *
  • Posts: 10
    • View Profile
  • Germany
Re: aim bots
« Reply #12 on: July 05, 2018, 12:20:50 pm »
It depends on humans Some do not want to play with hacks and loathe them but do we like to play the hacker community with the hacks of BIGPACKETS.com or not? :)




Total Members


  • Youtube Youtube
  • Facebook Facebook
  • Twitter Twitter
  • Steam Steam

  • Check these out
  • GameAnarchy
  • FPSanarchy's YT

  • Powered by SMF | SMF © 2018, Simple Machines

    2018 BigPackets. All rights reserved. All other trademarks, logos and copyrights are the property of their respective owners. This site is not associated with any company in any way.